רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 22 בספטמבר 2014

אלי ישי נאמן ביתו של מרן הגר"ע יוסף קורא להגיע לעצרת של מרן הרב עובדיה יוסף

מאת ש"סניק

לקראת העצרת במלאות שנה לפטירת הגר"ע יוסף זצ"ל, קורא גם ח"כ אלי ישי לבוא ולהצטרף למעמד.
 
לקראת עצרת שתתקיים באיצטדיון הארנה בירושלים, קורא הבוקר (א'), ח"כ אלי ישי לציבור בני התורה ועמך ישראל להשתתף ולקחת חלק במעמד לכבודו של הגר"ע, כך בראיון ל'קול ברמה'.
 
ישי הוסיף והתייחס למצב התנועה כיום ואמר: "אעשה כל מה שביכולתי כדי לאחד את השורות. נכון שכיום אני לא יו"ר התנועה, אבל תנועת ש"ס חשובה לי מאוד ולכן אעשה הכל כדי שתהיה מאוחדת.
 
"עבר עלי שנה קשה בלי מרן", הוסיף, "חסר לי מאוד את הרגעים שבה הייתי מתיעץ עמו.
 
ישי תקף בחריפות את מסיבת העיתונאים של השר יאיר לפיד בשבת ואמר, "זה עצוב ששר בממשלה רומס את השבת. כך גם התייחס לסקרים המעניקים לבנט מספר רב של מנדטים ואמר: "מדובר במפלגה שמתנהגת כליכוד ב'. לא כמו המפדל בעבר שהיה חשוב וכואב לו כל פגיעה בדת".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.