רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 24 בספטמבר 2014

שלשה ימים הרבה זמן אבל חשוב וחיוני להתנתק מן האינטרנט למען ימים גדולים ומועילים - נשוב לגלוש במוצאי שבת

כתבתי כמה פעמים ואשוב על כך, שלשה ימים נראה הרבה זמן ואני יודע כי בארץ הם ימים קשים מאוד מפני שלא רגילים לדבר שכזה, בקושי יומיים מושכים שלשה ימים זה נראה כמו סיוט, אבל אנחנו רגילים לכך ואומר לכם אני אוהב זאת, מפני שיוצאים ממצב מסויים ועוברים למשהו הרבה יותר טוב ומועיל ובעיקר לימים של התעלות רוחנית וגשמית, אלו ימים הכי יפים שיש בשנה

נכון ראש השנה הם ימים אחרים מפני שאנחנו ברובו בבית הכנסת, אינם דומים לימי חג הסוכות ושמחת תורה, ובכל זאת, אלו ימים שאחת לשנה מזריקים בתוכנו כח ובעיקר אמונה המאפשר לנו להתמודד עם החיים במשך כל ימות השנה

אלו ימי דין אבל גם ימי רחמים, והשאלה היא איך ניגשים לימים האלו, ישנם מי שעושים זאת בחיל ורעדה מפחדים מאימת הדין וישנם מי שכל כך בטוחים שיזכו בדין וניגשים לענין אחרת מתוך אמונה ובטחון כי לפחות השתדלו עשו כמה שיכלו גם אם הם יודעים כי זה לא מספיק אבל הקב"ה היודע ללב איש יביא עלינו שנה טובה ומתוקה, במיוחד כשאנו מאמינים כי אנו בנים למקום, הרי שהיחס של אבא לבן בשעה שכזו שונה, גם כשהוא מעניש אז ברחמים

בשבילי זה חופש אמיתי מן הבלוג מפני שאני מופיע 7 ימים בשבוע, עד לפני שבת ובמוצאי שבת, ושלשה ימים בלי בלוג אין מתנה גדולה וטובה מזו

נשוב אי"ה לכתוב במוצאי שבת, ובינתיים אנו ממהרים להכנות אחרונות לראש השנה, ומאחל אני לכל בית ישראל כתיבה וחתימה טובה שנת גאולה וישועה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.