רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 18 בספטמבר 2014

ווארטים


תור לכפרות:
- סליחה, הייתי פה בתור לפניכם
- כן, אבל חטאנו לפניך

אלול!! ליטאי הלך ברחוב רועד מפחד כיאה לחודש אלול לעומתו הלך החבדניק בפנים שמחות חודש הרחמים והסליחות. הליטאי  שאל את החבדניק איך אתה יכול לשמוח עוד יומיים משפט...? "כן" עונה החבדניק "אבל אבא שלי השופט!".

בת שואלת את אמא שלה: "אמא, יש דבר כזה מלאכים?
האמא אומרת: "כן"
הבת: "והם עפים?"
האמא: "כן, למה את שואלת?"
הבת: "כי אתמול שמעתי את אבא אומר למנקה 'מלאך שלי' והיא לא עפה.."
האמא: "אל תדאגי מותק, היום היא תעוף..."

תגובה 1:

  1. גם הסיפור על המנקה והמלאך שייך לחזרה בתשובה וללא יראה בך ערוות דבר? הכחול מעביר אותך על דעתך, רשעים גם על פתחו של גיהנום לא חוזרים בתשובה, איחולי לך שנת מחלות ויסורים כדי שיכופר לך על כך שאתה גורם לקב"ה חלילה לשוב מאחרינו, ומתוך רחמים עליך אני מבקש שיכופר לך כבר בעולם הזה ובשנה הבעל"ט כדי שלא תסבול לעולם הבא.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.