רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 8 באוגוסט 2014

דיבורים במעלת הנסיעה לאומן ראש השנה

מפי הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א:

הרבי אמר "הראש השנה שלי עולה על הכל. והיה פלא אצלי מאחר שהמקורבים שלי מאמינים לי, ולמה לא יזהרו כל האנשים המקורבים אלי שיהיו כולם על ראש השנה איש לא יעדר" – למה לא עושים כרוז ותעמולה ורעש בעולם שכולם יסעו בראש השנה לאומן? איש לא יעדר! וצריכים להילחם על זה במסירות נפש!.
כשנוסעים לציון הקדוש והנורא, אשר שם טמונה וגנוזה רוחו של משיח בן דוד, הנמשכת מנוקבא דפרדשקא, והנושבת על כל הנוסעים אל רבינו הקדוש והנורא, כשנוסעים בתשובה אמיתית, ובחרטה אמיתית, מעומק הלב, על כל אשר עבר עליהם במשך כל השנה, וכל השנים, מיום עמדם על דעתם ועד כעת, מחטא אדה"ר וכל הגלגולים עד עתה, וכששבים בתשובה באמת ומתחרטים בחרטה אמיתית מעומקא דליבא, בחינת "ממעמקים קראתיך ה'" מעמקי עמקים, מעומקים כאלו, אשר עדיין לא נפלו לשם ישראל מעולם, הרי אז אפילו אם גבהו עוונותיו של אותו אדם למעלה מראש, עצמו מחול ימים, ועמקו מעמקי ים, יש בכח רבינו הקדוש והנורא להוציאו בפאות הקדושות אשר עדיין לא סרו מעליו, ולהעלותו לרום המעלות. כשאנו בנסיעה נוראה זו מקבלים באמת ובתמים לא לחזור יותר לסורנו, ומקבלים על עצמנו שמירת עינים אמיתית, ולגמור את כל הש"ס, וכל ספרי רבינו הקדוש והנורא, וכל ספרי מוהרנ"ת הקדושים והנוראים, ושאר ספרים הקדושים, אזי אנו מכינים כלים לרבינו הקדוש והנורא, שיהיה באפשרותו להאציל עלינו את אורות האין סוף, אורות הצחצחות, שזכה להם, כמו שהבטיח "כמוני ממש", שזוהי מגמתו ותכלית ביאתו לעולם להאציל עלינו מאורות האין סוף.
כשנוסעים לרבינו מקבלים יראת שמים! רבינו אמר "אני אוצר של יראת שמים", מכל פסיעה שנוסעים לרבנו נברא מלאך! מכל פסיעה שנוסעים בשביל הצדיק מקבלים יראה! מכל תנועה בשביל רבינו נבראים מלאכים! רק מהנסיעה לבד כבר זוכים לקבל אור גדול! כי רבינו זה אש! שנוסעים לרבינו נוסעים על דרכים של אש, רבינו זה עמודא דנורא, רבינו הקדוש זה אש להבה לה' יתברך.
כולם רוצים לנסוע לרבינו, אנשים נוסעים לרבינו במסירות נפש! עוזבים את הכל! כולם יודעים בדור הזה שרבינו הקדוש הוא צדיק אמיתי! כי לרבינו הקדוש לא היה לו שום הסתכלות כאן בעולם, הוא מעולם לא שמע את העולם, לא ענין אותו כלום כאן בעולם, הוא לא ראה את העולם מעולם.
הרבי אמר - אני לא רואה?! מה אתם חושבים שאני עיוור? באמת יש לי עיניים! יש לי עיניים לראות מסוף העולם ועד סופו! אנחנו נוסעים לכזה צדיק שרואה מסוף העולם ועד סופו, נוסעים לכזה צדיק שיכול לרפא את כל המחלות שבעולם, אין מחלה שהוא לא יכול לרפא אותה, בראש השנה ממשיכים את הפרנסה, ממשיכים את
הנשמות של הילדים, ממשיכים את כל הישועות לכל החיים.
בראש השנה זוכים לכל הישועות, אם אדם מאמין ברבינו, מאמין בראש השנה, אז אין ישועה שאי אפשר לפעול לו, לחברים שלו, לאשתו ולכל הדורות, אין דבר שאדם לא יוכל לפעול בראש השנה, אם רק יעמוד בציון ויתפלל באמת ברצינות ולא יסתובב ולא יטייל אז הכול אפשר לפעול, אין שום שער סגור, אפשר לזכות לכל הישועות לו ולכל עם ישראל.
אומר הרבי "ראש השנה שלי הוא חידוש גדול, ה' יתברך יודע שאין הדבר הזה ירושה מאבותי, הוא רק נתן לי זאת במתנה שאני יודע מה הוא ראש השנה!, לא רק אתם תלויים בראש השנה שלי אלא אפילו כל העולם כולו תלוי בראש השנה שלי" – הרבי קרא בקול חזק מעומק הלב, מה אומר לכם? אין דבר גדול מזה. ומי שמגיע אלי על ראש השנה הוא יכול לקבל תיקונים מה שכול השנה הוא לא יכול לקבל בשום אופן, אין לכם מה לדאוג, אכלו מעדנים ושתו ממתקים כי חדות ה' היא מעזכם, הכול תקנתי לכם בראש השנה, הכול תיקנתי לכם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.