רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 17 באוגוסט 2014

הנסיון הפוליטי הראשון שלי היה עם דוד גלס וד"ר יצחק רפאל במאבק נגד 'למפנה' והצעירים במפד"ל

לא תאמינו מה שאספר לכם כאן, מדובר בהיסטוריה בת 45 שנה הייתי אז בישיבה, היה זה ערב הבחירות הפנימיות במפד"ל, התמודדו אז הסיעה הגדולה ששמה 'למפנה' בראשה עמד ד"ר יוסף בורג, סיעה אחרת חזקה היתה של הצעירים בראשה עמד אז זבולון המר, ומנגד ניצב ד"ר יצחק רפאל עם סיעה משלו בשם 'ליכוד ותמורה' ואז גייסו כוחות, נקראתי על ידי מכירים להיפגש עם יצחק רפאל במשרדו במוסד הרב קוק בירושלים, לשם הגיע גם דוד גלס, ומשם יצאתי לקמפיין וגיוס בחורים ואברכים שנרשמו כחברים במפד"ל של אז והצביעו בבחירות למען סיעתו של רפאל

היה זה הנסיון הפוליטי הראשון שלי בישיבות, עבדנו אז והצלחנו ויצחק רפאל הצליח באותן בחירות הרבה מעל למה שחשבו, הסיעות האחרות אמורים היו לקרוע אותו לגזרים אבל הוא הצליח לשרוד ובגדול והיה אחד הגורמים החזקים במפד"ל

מדוע אני מספר לכם זאת, היום נפטר דוד גלס וזה הזכיר לי את אותן הימים שבהן עבדתי יחד עמו הוא היה אז בעל תפקיד בכיר במשרד הדתות, הייתי זה שעזרתי לו להכנס לכנסת שם ישב קדנציה אחת

לא שמרתי איתו על קשר, מאוחר יותר הוא עזב את המפד"ל עבר למערך הוא היה בעל דעות שמאלניות - את זה לא ידעתי כשעבדתי עמו - וכאשר פרש מן המערך הוא עבר לשרת את ש"ס

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.