רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 1 באוגוסט 2014

מכתבים קצרצרים


הפסקת אש מאפשר לחמאס להיערך לסיבוב נוסף
לא מבין את אלו שעוסקים בהפסקת אש מבקשים רגיעה האינם יודעים כי במצב הנוכחי פירושו רק עד לסיבוב הבא וזה יכול לקרות בעוד כמה חדשים כשהחמאס יצוייד בנשק נוסף? אין ולא שייך לעשות שלום, הם אומרים במפורש כי הם רוצים מלחמה עד הסוף, אז לשם מה הפסקת אש, עדיף להמשיך להכות בהם עד שהם יחוסלו כליל

האם רבני' העדה החרדית' שותפים לקנאי בית שמש ולנטורי קרתא?
בעבר אמרו לנו כי 'העדה החרדית' מתונה יותר ובשעת מלחמה הם יושבים בשקט, אבל האם מותר להם לשבת בשקט כשנקאים מכים חיילים וכשאנשי נטורי קרתא משתוללים יחד עם הרוצחיים, ומעודדים את הבאים עלינו? מדוע שותקת 'העדה החרדית' מדוע אינה מפרסמת הודעה ברורה כי היא מסתייגת מהיצורים הללו

דרעי אומר רק אני יודע!!!
דרעי הערב בפילפוליטיקה, אני לא מבין את החכים והשרים ואפילו את חברי הקבינט שמביעים דיעה על המבצע בעזה, יש דברים שהם לא יודעים, אני נפגשתי ואני יודע ובגלל זה אני יכול להביע דיעה שחייבים לחסל את המנהרות ולעוף משם, שאני אומר אני יודע בניגוד לכל האחרים שאומרים ולא יודעים.
הבנתם אני ואני ואני ואני ואני ורק אני ורק אני ורק אני ורק אני.

יושבים באמריקה על סיר הבשר ואומרים דעות לאנשים בארץ המתמודדים עם פחד מן המחר
מ'זיצט אין אמעריקא על סיר הבשר בעת אידן אין ארץ ישראל לעבן אין פחד מה יענה יום מחר אין מ'טיילט דעות  געבויעט אויף נישטיגע השקפות פיו התבדלות וואס מ'דארף בכלל וויסען צו עס איז בכלל אן אויסגעהאלטענע השקפה אין בפרט בזמננו, אין אלס ווייל מ'וויל געפעלען אין די אויגען פין די אנגעפרעסענע גבירים וואס זענען בכלאמפיש מבינים אויף די שיטה וואס ריפט זיך קנאות........אן עולם השקר, די שקר איז דאך אזוי אפן אז מ'דארף זיך אפילו נישט מוטשענען דאס צו טרעפען

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.