רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 25 ביולי 2014

איך עבד שמחה קרקובסקי על הרבי מללוב וגנב ממנו עשרות אלפי דולרים

מאת ללובער

לא יאומן כי יסופר איך שעובדים על הרבי'ס חושבים ככל הנראה שהם מטומטמים, וזה נראה ככה, מזרימים להם עשרות אלפים והם כלל לא יודעים הכסף נופל לכיס פרטי של איזה גבאי המשתלט על העסק, וכשהם תופסים הם כנראה בלבם שואלים את עצמם כמה מטומטמים הם

זה היה ביום ד' הרבי מלעלוב ר שמעון זצ״ל  מתקשר לבעל גמ״ח חסיד לעלוב ומבקש ממנו הלוואה לשבועיים של  1500 $, הרבי אומר לו אני כרגע בצפת אז תתן את זה ל... א  הוא מגיע לשבת למירון ו א.  יתן את זה לצבי קרקוביץ ממירון וצבי כבר ידאג שהכסף יגיע אלי

ביום ה' אחה״צ הרבי מתקשר לבעל הגמ״ח ואומר לו היום היה אצלי שלום פישר ונתן לי 5000 אלף ש״ח כך שאני לא צריך את ההלוואה ותודה רבה לך

רבע שעה אחרי הטלפון מהרבי לבעל הגמ״ח שמחה קרקובסקי מתקשר לבעל הגמ״ח בהיסטריה אני חייב להעביר לרבי לאיזה דבר מצוה 73 אלף דולר, בעל הגמ״ח אמר לשמחה זה לא כסף שלי זה פקדונות של אנשים ללא 25 ערבים טובים לא יתן לך כזה סכום

שמחה מנסה להסביר שזה פיקוח נפש שחייבים להציל מישהו מהכלא וההסברים האלו לא בדיוק עזרו לשמחה

מה מתברר, שלום פישר נכנס לרבי מלעלוב בצפת ונתן לרבי 5000 אלף ש״ח, הרבי אמר לשלום באת ממש מן השמיים רציתי לקחת הלוואה וב״ה אתה השליח הטוב שהביא ליאת הכסף שאני צריך עכשיו. שלום פישר ראה שמשהו לא מסתדר פה, ואמר אני כל חודש שולח לרבי חמשת אלפים דולר, הרבי הסתכל עליו ואמר לו אני לא קיבלתי אף פעם את הכסף. למי אתה נותן את הכסף ושלום פישר אמר כל ראש חודש מקבל ממני שמחה קרקובסקי 5 אלף ש״ח  כבר כך מעל 5 שנים

הרבי, מהחדר בנוכחות שלום פישר התקשר לשמחה, והוא לא ענה לטלפון , הרבי לקח את הפלאפון של שלום פישר והתקשר דרכו וראו איזה פלא, תוך שניה שמחה ענה. הרבי שאל את שמחה, שלום פישר שלח לי החודש כסף, שמחה ענה כן הוא שלח ושכחתי להגיד. הרבי ממשיך ושואל וחודש שעבר ולפני חודשיים הוא גם שלח? הרבי התחיל לדבר בתקיפות כסף ששולחים לי לצדקה אתה לא מעביר ולא מספר כמה שנים?
שמחה ראה שכלתה אליו הרעה בבית המלך ואמר לרבי אני כבר התקשר וירד מהקו

הרבי עשה חשבון מדויק כמה כסף מגיע לו  ואמר לשמחה כסף ששלחו לי לצדקה תעביר לי דחוף. מאז שמחה שקל כבר לא קיבל משלום פישר

עכשיו אתם לומדים איך זה עובד?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.