רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 30 ביולי 2014

האם באמת הכל במקרה?

מאת מקורי

במקרה , 3 נערים עלו על טרמפ מוות
במקרה, האימהות שלהן אמרו תודה כל יום לחיילים , לכוחות הבטחון, במקום לבוא בטענות (היה על מה)
במקרה, כל העם התפלל והתאחד, ,
במקרה זה היה בשטחי הרשות הפלסטינית
במקרה, אבו מאזן ,חודש קודם , נתן לחמאס רשות, להיכנס לרשות
במקרה , צהל גבה מהמחאס מחיר ב"עסקיו" ברשות
במקרה , החמאס התעצבן והתחיל לירות טילים
במקרה אף אחד לא מת מ 2000 טילים
כי במקרה , פיתחנו דווקא אנחנו דווקא עכשיו ,את כיפת ברזל
ובמקרה במדינה קטנה וצפופה יש הרבה שטחים פתוחים...
ובמקרה , נוצרה פה אחדות כזו , שאפשר היה להיכנס לעזה
ובמקרה , העולם עומד לראשונה מאחורינו
ובמקרה מתגלות מנהרות גיהינום שחופרים 10 שנים
ובמקרה זה קורה חודשיים בלבד לפני היום בו המנהרות היו הללו היו מורידות מדינה שלמה לברכיים בתוכנית חמאסניקית שטנית ומפורטת היטב.
אותה מקריות הייתה בפורים , פעם בפרס
במקרה ים סוף נפתח .
במקרה ,במלחמת השחרור כמה ארגוני מחתרת גברו על צבאות ערב הרבים
ובמקרה המכבים ניצחו ו... כמה מקריות. כבר כמעט 3300 שנה , נהנים ממקריות
אז אני, מודה למקריות הזו כל בוקר , שהיא החזירה נשמתי , בחמלה רבה, כי במקרה קמתי .ומתפלל אליה 3 פעמים ביום , כי בכל זאת , אם לא המקריות , הינו אולי בכלל באוגנדה(מה שקורה עכשיו באוגנדה...) , או שהייתי גרגר אפר בהר המצמרר הזה באושוויץ, או באיזה קבר אחים ברוסיה, אבל לא , אני פה ,חי ונושם בארץ הקודש , ועכשיו בונים לי ,במקרה ,כביש דו מסלולי עד ירושלים , שיהיה לי נוח לנסוע להעלות איזה קורבן תודה , ל"יד המקרה " בבית המקדש שאני , במקרה ממש , אזכה להיות חלק בבנייתו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.