רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 1 ביולי 2014

טוב שיש מי שמבדר אותנו

ישנם מי שמתנפלים עליו ואומרים הנה שוב הוכח כי אינו יודע מה שהוא מדבר, אבל אני ניגש לענין אחרת, טוב שיש מי שמבדר את הציבור טוב שיש מי שמראה לנו את הפנים האמיתיות של מי שאומרים כי הם מסתובבים בשמים ויודעים על הנעשה שם. ההבדל בין האחרים לרבי ממישקולץ, שהאחרים חוששים לדבר שמא יתגלה קלונם, ואילו הרבי ממישקולץ לקח סיכון וטוב שכך, עכשיו לא צריך עוד הרבה בשביל להבין היכן אנו חיים

בימינו דברי רוב הרבי'ס בנושאים כאלו הם בערבון מוגבל, ולא רק הרבי'ס הראשי ישיבות עוד יותר גרוע, אלו דברים שאיש לא יודע, הכל יכול להיות, ואדרבה, במקרה הזה הסברה אמרה כי הרגו אותם מיד וזו הסיבה מדוע שקשה היה למצוא אותם

הרבי ממישקולץ עשה שירות רע מאוד לרבי'ס אבל לנו כציבור המחפש את האמת עשה שירות מצויין, ועל כך כל הכבוד לו. טוב ששיחק אותה עם העינים והשמיים ויצא בריקוד זה מלמד אותכם איזה ערך יש לזה

4 תגובות:

  1. הייתי תולש לו את הזקן באמצע הבית כנסת.

    השבמחק
  2. הייתי תולש לו את הזקן באמצע בית-הכנסת לעיני כל ישראל.

    השבמחק
  3. כל מי שנמצא בשמחת בית השואבה בפתח תקווה ורואה שכתוב מעל הליצן הזה "בנשיאות גדול ישראל ותפארתו" כשכל אות בגודל מטר מבין שמדובר במתחזה שעושה בושות לבעש"ט. ואז כשיש גדול ישראל אמיתי כמו הרבי מלובביץ שדבריו לעולם לא חזרו ריקם, אני מקווה שזה לא יחליש באמונה.

    השבמחק
  4. """כולו אומר כבוד""" .......

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.