רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 4 ביולי 2014

דור אשר לא ידע את יוסף

מאת חב"דניק

הרבי אמר מספר פעמים שאותו לא יקנו לא בכסף ולא בכיבודים, הוא אנינו מתערב בפוליטיקה, ואין לו קשר לזה.

והנה הבוקר אני רואה את אתרי חב"ד מדווחים בהתלהבות על ביקורו של אריה דרעי ב 770

כן, אריה דרעי מי שעושה הכל אבל ממש הכל כבר שנים רבות מאוד בכדי לשמור על שלושת השלמויות
שלמות הארץ התורה והעם, בדרכו של הרבי...
מי הצליח לקנות את הסיקור המכובד בכסף?

מילא אלה שאירחו אותו, הם לא חשבו לרגע על הרבי, ובודאי לא על שלושת השלמויות שעליהם עמד הרבי בכל הכח. אותם מעניין רק עצמם ותו לו.

אני מדבר על שני אלה שנראים צמודים אליו, אחד עם עניבה אדומה וקסקט, והשני גוץ שמנופף בטלפון בהתלהבות..

אבל מה קרה לאתרי חב"ד, איך הם נפלו לרגלי אריה דרעי???
האם בגלל שהואיל בטובו לבוא לאוהל שווה לסקר את זה בכזו התלהבות?..
מה, זהו? אין גאון יעקב?

דבר אחד אני מקווה, שעיתון כפר חב"ד ועורכו הרב אהרון דב הלפרין לא יכניס ולו מילה אחת על העניין.
אריה דרעי יבחן במעשים ולא בפיצוח גרעינים עם שני משועממים
ומילה אחרונה על העורך הצעיר של עיתון כפר חב"ד, הרה"ת מנחם כהן, משום מה נראה לי שראיתי אותו משתתף בביקור עם דרעי והצטלם איתו.
מנחם  אתה כבר לא בחור, אתה מייצג את העיתון שאתה עורך אותו, כן, אותו עיתון שלחם בהתנהגותו של אריה דרעי שהיתה היפך ממש מדרכו של הרבי, אם שמעת שדרעי חזר בתשובה נשמח להתעדכן, רק תבדוק שאתה לא חלק מקמפיין מתוזמן של אריה דרעי ונעריו.

תגובה 1:

  1. ר' חיים שלום,
    כאחד שיודע, מכיר, ומוקיר היטב את פעליו ומעשי החסד הנפלאים של איש החסד הדגול הרה"ח ר' יענקל'ה גלויברמן שליט"א,
    40 שנה שהאיש הזה נמצא בכל צומת ציבורית של חסד לכלל ולפרט, הן ע"י הארגון יד ביד שהוא עומד בראשה, והן במעשיו הפרטיים היום יומיים,
    אני מתפלא עליך שאתה מכנה אותו בכל מיני כינויים, שאני אפילו מתבייש לחזור עליהם,
    וזה רק בגלל שהוא הביא את אותו רשע דרעי לציונו של הרבי מחב"ד זיע"א והצטלם איתו,
    נכון מאד, דרעי נלחם ברבי, עם אותו האיש מב"ב, התרגיל המסריח, בהסכם אוסלו שחטיפת ורציחתם של 3 הנערים נזקפת לזכותו, ועוד כ-1000 נרצחים גברים נשים וטף שנרצחו ע"י המחבלים, כל אלה נזקפים לזכותו של דרעי וחביריו שהצביעו בעד הסכם אוסלו, וע"ז אסור לסלוח לו לעולם,
    הוא לא ביקש סליחה משום בני משפחות הנרצחים וגם לא מהרבי מחב"ד זיע"א,
    האם מה שמותר לאהרונוב וברוד אסור לגלויברמן?
    ר' חיים,
    נא הפסק להשמיץ את גלויברמן כי הוא אחד מהשרידים האחרונים לאנשי החסד בדור הזה, וחסיד אמיתי של הרבי,

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.