רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 30 ביולי 2014

מכתבים קצרצרים


פתרון מצויין ערבים במנהרות ויהודים למעלה
בעקבות המנהרות אני חושב שנמצאה הפתרון לבעיית הפלשתינים והישראלים, לא צריך עוד לחלק את הארץ אפשר להגיע להסכם מאוד פשוט שכולם מקבלים את הכל, הפלשתינים יחיו בכל רחבי הארץ במנהרות והישראלים למעלה ובא לציון גואל

ומה עם חילול ה'
נניח שיחליטו כי לא מוותרים על בין הזמנים, מי ערב למנוע חילול ה' מספיק שקומץ קטן של בחורים יעשו שטוות ויכתימו את הכלל כולו יאמרו כי בעת שהחיילים במלחמה בחורי הישיבות התענגו בחוף הים או בטיולים וכדומה, בשל כך בלבד חייבים לעשות הכל למנוע זאת, ושלא נהיה בבחינת זועקים על לשעבר

 הם אינם מכבדים חגינו מדוע שנכבד את חגיהם?
אני המום ומתקשה להאמין שבנימין נתניהו יכריז על הפסקת אש בת שלשה ימים לכבוד חג הרמדן של הערבים, בו בזמן שהתכנית של הערבים היתה להרוס לנו את ראש השנה, ובעבר אף ניצלו את החגים שלנו למלחמה. ועדיין לא שכחנו מה עשו ביום הכיפורים. מדוע שאנו נכבד את חגיהם כשהם אינם מכבדים חגינו?

מדוע שותקת 'העדה החרדית' ואינה מוחה על מעשי דוידוביץ?
לי לא מפריע מה שעשה אותו מנובל דוידוביץ מפני שיש לנו עסק עם מנובל, מפליא אותי הרבה יותר על אלו ששותקים ולא מוחים, והכוונה ל'עדה החרדית' מדוע היא בעת מלחמה כשמכים חייל בבית הכנסת לא יוצאת במחאה. אסור לשכוח כי אחד מדייני 'העדה החרדית' שמו ראזענבערגער הוא מבית שמש ואם איני טועה זה בית הכנסת שהוא מתפלל שמה ושתיקתו שתיקת 'העדה החרדית' היא כהסכמה למעשיו. את דוידוביץ וכמותו לא זורקים מבתי הכנסת שלהם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.