רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 20 ביולי 2014

ווארטים


שאלו את ר חיים איך ננצח במלחמה
הוא ענה תזרקו עליהם איפונים
זה הדבר היחיד שהורס בתים

צה"ל נוטריקון
'עת צרה היא ליעקב'
ובב"א 'ממנה יוושע' אכי"ר

מתוך הרצאה של צבי יחזקאלי (כתב ערוץ 10) בפני סטודנטים ערבים באוניברסיטת ביר-זית:
לפני שאני מתחיל את ההרצאה, אני רוצה לספר לכם סיפור.
משה רבינו הגיע לארץ ישראל. אלוהים אומר לו לעלות על הר נבו ולצפות בארץ המובטחת.
עלה משה על ההר וצפה בארץ. לאחר מכן ירד לנהר הירדן וטבל בו. כשיצא מהמים הופתע לראות שנעלמו בגדיו.
מי לקח למשה את הבגדים? הפלסטינאים".
הקהל ממתרגז וצועקים לצבי "אבל אז לא היו פלסטינאים"
מכאן אני מתחיל את ההרצאה שלי

תגובה 1:

  1. תודה בורא עולם,שאתה עושה לנו כל כך הרבה ניסים,אף על פי שאנו לא עושים את רצונך.רוב עם ישראל לא שמרו שבת,(כי עכשיו כולם ישמרו),ואף על פי כן אתה ממשיך לשמור עלינו.רוב בנות ישראל הלכו עם לבוש שמכשיל את בני ישראל(כי עכשיו כולם ילכו בלבוש כמו שצריך),ואף על פי כן אתה בורא עולם ממשיך לשמור עלינו.תודה רבה.(היות והאישה החטיאה את האדם בעץ הדעת,היא צריכה להתלבש עם לבוש יותר ארוך מהגבר,חולצה סגורה עד הצוואר,שרוול עד מאחרי המרפק,ושמלה ארוכה שמגיעה עד שבעה סנטימטר מהריצפה(שבעה ס''מ,היות והוא פחות מטפח).ודרך הגב,גדול עוון המחטיא יותר מהחוטא,ואם יש מישהי שנראת שומרת תורה ומצוות,והיא לא הולכת כך,אז זה לא בסדר).ועוד יש בנים ובנות שהולכו עם לא יהודיות/יהודים לצערנו.(ומעכשיו זה לא יהיה יותר,בני ישראל ובנות ישראל,רק יתרחקו מהגוייות/גויים).מתערבים בגויים,ואתה בורא עולם ממשיך לשמור עלינו,תודה רבה מלך העולם,אדון הכל.כשאנו חוטאים,אנו עלולים לפגוע בכל עם ישראל.
    משל למה הדבר דומה:לספינה ששטה בים,והנה איש אחד החליט לקדוח חור בתאו בקרקעית הספינה,נגשים אליו חבריו ואומרים לו,מה אתה עושה?
    אתה תטביע את כולנו.
    והוא משיב להם,מה אכפת לכם?אני קודח חור בתא שלי.
    ומי שלא לומד תורה(מקרא,הלכות,תורה שבכתב ותורה שבעל פה),כי הוא אומר אם אני ידע,אני יצטרך לקיים,עכשיו שאני לא יודע,אני לא צריך לקיים,יקבל עונש כפול,גם על זה שלא למד,וגם על זה שעבר על ציווי התורה.
    ה' אוהב כל יהודי ויהודיה באשר הם.וישוב היום האדם בתשובה,שמא ימות למחר.
    השלבים לחזרה בתשובה:
    1)חרטא(להתחרט על כל מעשינו הרעים שעשינו,כל דבר שהוא נגד ה',נקרא רע)
    2)עזיבת החטא(להפסיק לעשות מעשים רעים)
    3)בקשת סליחה מהקדוש ברוך הוא(וידוי)
    4)שיקבל על עצמו,שלא יעבור עוד על החטאים שעשה,ועל כל שאר הדברים שהם נגד רצון ה'.
    :-)

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.