רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 21 ביולי 2014

מהדורת חצות של סוכנות הידיעות "חדשות 24" - מהדורה מורחבת:

סגן יו"ר הכנסת ח"כ משה פייגלין בראיון: "מדובר במלחמה שאין צודקת ממנה, אנחנו נלחמים כי אנו צודקים - המלחמה היא לא במנהרות ולא בטילים, המלחמה היא באויב והמלחמה היא על הארץ כולה, אני קורא לשלול את האזרחות לאלו שמזדהים עם האויב".

הרבצ"ר לשעבר הרב אביחי רונצקי שביקר את החיילים בראיון נרחב: "דביר אברהם בן רחל נפגע קשות בעיניו שאל אותי איך הוא יחזור ללימוד בישיבה כשהוא לא רואה, חייל נוסף שנפצע קשה וכולו מלא רסיסים אמר לי בעזרת השם מחר אני חוזר לחטיבה, החיילים מחכים להכנס פנימה ולפגוע באויב".

האברך שלמה גרוס בראיון: "כבר חודשיים שמשרד הדתות אינו נותן תעודות נישואין לבד"צ העדה"ח, מאות זוגות שנרשמו לנישואין עדיין ללא תעודות. לא ניתן לפתוח חשבון בנק, א"א לשנות תעודת זהות, לא ניתן לקבל משכנתא".

משה פרוש מנכ"ל עיתון המבשר בראיון: "אלפים השתתפו הערב ביריד הספרים בעולם התורה והחסידות שנערך באולם בית ברכה בירושלים, עצרנו את האירוע לדברי חיזוק ואמירת תהילים לאור המצב הבטחוני - זה היה מאוד מרגש, היריד ייערך בסוף השבוע בבני ברק במיקום ממוגן".

ישראל בן צבי מגיש חדשות ברדיו קול חי בראיון: "בעקבות המצב הקשה החליטו בהנהלת הרדיו כי בכל מהדורת חדשות אנחנו אומרים פרק תהילים, זה מחבר את עם ישראל למצב. ציבור המאזינים נותן פידבק חיובי, ואנחנו כרדיו חרדי יודעים כי אין כוחנו אלא בפה".

להאזנה לראיונות במלואם חייגו 0508002424 שלוחה 1 או במספר 0502071596 שפתוח גם ממכשירים כשרים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.