רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 1 בינואר 2013

עוצמה לישראל נמחקת - סקר של וואלה מהיום

אתם בודאי תציגו סקר אחר היכן שנותנים להם 2, אבל שוכחים לקרא את האותיות הקטנות כי הסקרים הללו הטעות שלהם היא של 2 מנדטים. ולכן בשביל לשכנע אותי כי אכן יש להם סיכוי לעבור את אחוז החסימה אני רוצה סקר כזה עם 4 מנדטים לפחות אז אולי יש סיכוי. במצב הנוכחי אף אחד לא נותן להם סיכוי של ממש אלא רק סיכוי של סיכוי שפירושו סכנה גדולה

מדוע הנושא הזה מטריד אותי כל כך, בשל הסכנה שנאבד 2 מנדטים, זה עלול לעלות לנו ביוקר רב ובכל התחומים. אין מי שיזיק לכל מה שקשור בארץ ישראל יותר ממי שיצביע  למפלגה שלא עברה את אחוז החסימה, ולכן עד שלא עושים בטוח בטוח כי הם עוברים את אחוז החסימה אסור לקחת סיכון

5 תגובות:

  1. מסקר הארץ היום

    עצמה לישראל 2

    עם שלם 1.3

    כח להשפיע 1.0

    ש"ס 11

    ג 6

    http://www.baityehudi.org.il/wp-content/uploads/2013/01/bhh.jpg

    אישית אני די מופתע שהרב אמנון לוקח אחוז שלם (לא ע ובר את אחוז החסימה אבל עדיין)

    נא לקחת בחשבון שמצביעי עצמה לישראל מרוכזים וקשה לערוך סקר צודק המצביעים העיקריים שלהם זה דרום תל אביב. הפלג המשיחי של חב"ד. נוער הגבעות. ומיעוט חילוני קיצוני משארית הפליטה של הדור הקודם

    השבמחק
  2. ר' חיים.
    אני כחב"דניק אצביע למיכאל בן ארי.
    הוא עבורי המפלגה החרדית לדבר ה' ביותר.

    לא לצטט רק סרקים שמוחקים את עוצמה, תהיה הוגן ותעקוב גם אחרי סקרים ארונים שכולם נתנו להם בין 6-3 מושבים.

    למה לצטט רק את אלו שבכוונה מוחקים?

    ואפי' אם לא תעבור, אני שלם עם הצבעתי.
    זו המפלגה היחידה לה ניתן להצביע.

    השבמחק
  3. בן ארי לא עובר. השמאל רוצה להרוס את הימין מבפנים אל תתפתו. הרבי נגד מפלגות שלא עוברות.

    השבמחק
  4. הוא יעבור, ועוד איך יעבור. אני אומר לך שיהיו לו 4-5 מנדטים.

    השבמחק
  5. איזה מגעיל זה שדווקא בקרב דתיים יש כזו דמגוגיה.הבן אדם מקדיש את כולו לאהבת ישראל, מחוייב לתלמוד תורה, פועל מכח ההלכה-שלא לדבר על כך שמעבר ללהט בגלל שהמציאות קשה, מעולם לא דיבר סרה על אנשים בעלי התנהגות קשה ביותר השייכים לזרם הדתי.שלא לדבר על זה שהוא היחיד שמצביעים לו גם דתיים וגם חילוניים-יכול לאחד את עם ישראל לאהבת ישראל-וכל היום עסוקים בלמחוק אותו-דווקא בגלל זה כל ערכיו החיוביים עולים בעיניי אף יותר.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.