רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 14 בינואר 2013

הפעם אני בעד אמנון יצחק - הידים ידי עשו החובה הראשונה להלחם באלימות

אף אחד לא יחשוד בי שאני מתומכיו של אמנון יצחק, ובכל זאת היום אני ניצב לצידו ובשל סיבה אחת ויחידה והיא האלימות. גם אם יש טענות קשות לאנשי ש"ס ואוהדי הרב עובדיה יוסף לאמנון יצחק אין לאף אחד את היכולת להרים יד להתיז גז מדמיע ולנהוג באלימות מן הסוג הפרוע וככה להבריח אותו מן העיר

מה שקרה היום בבית שמש הוא חמור מאוד, מפני שבסופו של דבר אף אחד לא יוכל לדבר, לכל צד מתנגדים ואין מי שהכל מסכימים עמו, אבל למדנו כי נהרא נהרא ופשטי' ואין ברירה שכל אחד יביע את דעתו, אתה לא חייב לקבל אותה. זכותך לחלוק עליו אבל בדרכים מקובלות ולא באלימות

נכון, הפה של אמנון יצחק מושחז, אבל אסור לשכוח לכל צד פיות כאלו ומבלי לפגוע באף אחד רשימת המקללים והמפחידים גדולה בכל צד אז אנא תשמרו על פרופורציה ועל כולם חייבים לעשות סוף לאלימות

אם הייתי גר בבית שמש הייתי מודיע כי היום החלטתי לא להצביע ש"ס כמחאה נגד האלימות

5 תגובות:

  1. אין לך זכות הצבעה ולא זכות התערבות בעניני ארץ ישראל, שב בשקט בכונכיה שלך באמריקה

    השבמחק
  2. צודק!! התחילו באיומים ! ועכשיו במכות לאנשים חפים מפשע!! ואני בטוח שה' לא אוהב את זה!!

    השבמחק
  3. אמנון וחבורתו ארגנו את המהומה. וכל זה על מנת להוסיף קולות ולהעמיד אחרים בצל

    השבמחק
  4. שוב פעם אתה טועה ובגדול. מי שהפיץ את הגז מדמיע היו אנשיו של אמנון יצחק. לא היה כל סיבה להשפריץ גז מדמיע. המוחאים היו יותר מ-300 איש מול 40 אנשים בסך הכל שבאו להרצאה. כשהם ראו שהמחאה הורסת להם את האירוע הם השפריצו גז מדמיע כדי להרחיק את המפגינים. בסביסתו של אמנון מעגל של אנשי אבטחה בריונים ואנשי פשע לשעבר, כך שהגז מדמיע ברור מאיפה הגיע

    השבמחק
  5. מעריץ של הרב אמנון15 בינואר 2013 בשעה 19:23

    ש"ס תמשיכו ככה! טוב מאוד!!! ככה תשניאו אותכם יותר ויותר על כלל הציבור הניטראלי שעומד מהצד ומתפלץ לראות איך רודפים רב גדול המזכה את הרבים רק בגלל שאריה דרעי חושש ממפלה.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.