רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 14 בינואר 2013

מכתב: הגיע הזמן לעשות סוף לתגובות העילגות

ר' חיים היקר
זה מספר שבועות שאני עוקב בדריכות אחר הנעשה באנטוורפן עם משה אריה פרידמן ובית ספר בעלזא.
כתושב אנטוורפן לשעבר, אני כואב יחד עם בני הקהילה את מצבם העגום מול המסור פרידמן ונהנה מכך שיש לפחות מקום אחד בו ניתן להתעדכן בקורות מדי יום ממקורות מהימנים.
כאחד שמכיר קצת את הדמויות הפועלות, אני נהנה גם לעבור על התגובות, אשר בחלקן נותנות מבט נוסף מכיוונים אחרים ובחלקן סתם מוסיפות מעט הומור לסיפור מכיוונים שונים.
דא עקא שבפוסטים האחרונים הדנים במקרה, השתלטו כמה יושבי קרנות והולכי רכיל על כל התגובות, החליטו להקדיש את כל יומם בהשמצות הדדיות בין חצר בעלזא לחצר מחנובקא זה בהא וזה בדא ועוד מתהדרים כל אחד במספר הפעמים שהצליח להעתיק את תגובתו המבריקה בכל אחד מן הפוסטים.
מבלי ליכנס לתוכן הדברים, עצם הישנות התגובות העילגות ממאיס עלינו הקוראים את הדבר וגורם לכל המביטים מן הצד סלידה עמוקה לכל המעורבים.
אני מבקש ממך אם תוכל להעלות פנייה זו לבלוג על מנת שיראו המגיבים ויפסיקו את התעסקותם הנלוזה בשטויות.
לחילופין, אם יש בידך להודיע כי כל תגובה שלא במקומה תוסר לאלתר. הדבר ישמר את קוראי הבלוג
ואליכם תושבי אנטוורפן, אני קורא, אנא הפסיקו לריב ביניכם במחלוקות אשר עבר עליהם הכלח.
בשעת צרה זו, עליכם להלכד יחד ולפעול למגר את תופעת פרידמן כליל ותבוא עליכם השלום והשלווה.
משה

אתה צודק במאת האחוזים צריך לעשות סוף להשתוללות. אני בעד כל תגובה ענינית כולל הביקורת הכי קשה, זו מטרת הבלוג לאפשר לכל אחד להביע את דעתו גם אם אני לא אוהב אותה. אבל רק כשכותבים לענין ולא כאשר חוזרים על דברים מאה פעמים וכאשר אין מה להשיב יורדים על השני, לזה צריך לעשות סוף

3 תגובות:

  1. קול מלחמה במחנה? קול ענות חלושה! בגלל שחסידי בעלזא הישן כתבו קצת היסטוריה מהעבר דברים כהוויתן בדברי קורת ימי הדוב ואין לחסידי בילגורייא מה לענות ולתרץ הקושיית מהעבר, אתה מחרים כל התגובות, בא נראה קודם שתתרץ את הקושיית שהם שאלו ואח"כ תכתוב מכתבים לשאולזון.

    השבמחק
  2. הדברים נכוחים ויותר מכך. בזמן האחרון הפוסטים נהיים דלילים יותר ויותר וכן חד גוניים. בדר"כ רק הפוסטים אודות אנטוורפן מושכים תגובות בצורה משמעותית והיתר פשוט הינם התתפסויות לזוטות. אין מה לעשות, אנ"ש אוהבים את סיפורי גור ליכלוכי וויזניץ וסירטי סערעט. ולגוף עניין הפוסט, אדם זר שאינו מכיר את אנטוורפן והנפשות הפועלות בה אינו מבין מאומה מבליל השמות שברי הרכילויות והקינטורים ובאשר לי זה נראה כדיווח ממחוז סיני משהו המתאים למקומון ולא לאתר עולמי.
    ושוב אומר לאחרונה כל בוקר בפותחי את הבלוג הנני מתאכזב שוש ושוב ונכנס בכל זאת בכח האנרצי'ה שעדיין קיים. כט"ס

    השבמחק
  3. חיים, אחזור שוב על מה שכתבתי לך בעבר.
    הסיבה שהעלייה התלולה בכמות קוראי הבלוג שלך נעצרה, ואולי אפילו התחילה לרדת, היא אחת ויחידה: לעיסת חומר ישן ורדוד.
    במחילה מכבודך, בעבר היית צעיר יותר. הסגנון שלך היה בוטה מאוד. יותר מדי בוטה. ולפעמים גס מאוד.
    היום התמתנת קצת, ואתה גם בודק טוב יותר את העובדות ולכן זה מעניין יותר.
    אל תעלה חומר ישן. ותצליח.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.