רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 29 בינואר 2013

למרות שמחקו את שמו ב'המודיע' הגאון החסיד רבי שאול אלתר היה בלונדון

תשאלו או תחשבו כי אני מיחצ"ן כאן את ר' שאול אלתר, אז לידיעתכם הסיבה שאני מביא הפעם את התמונה הזו בלונדון היא להדוף את כל אלו שבאו אלי בטענות לאחר שהעליתי את 'המודיע' שהחרים את ר' שאול לעומת ה'אידישע טריביונע' שהביא את הברוכים הבאים לר' שאול, כי אני סתם מלבה מחלוקת וכי ר' שאול חולה והוא כלל לא מתכווין להגיע, דבר שהיה שקר גס. ר' שאול אמנם היתה לו שפעת שבוע קודם לכן, אבל הוא מעולם לא ביטל את בואו ללונדון הוא הבטיח וקיים, הוא היה שם

אז הנה תמונה ממנו בלונדון השבוע, ועכשיו איך תסבירו את המחלה השפעת ועוד כל מיני סיפורים במטרה לברוח מן האמת המרה כי ב'המודיע' עשו מעשה אשר לא ייעשה

איני נכנס אם זה אשמתו של הממונה על העיתון, יתכן וכגירסת מי שכתב לי שאחר עשה זאת בלי ידיעתו או אחורי גבו, או כגירסת מי שכתב לי שעבדו עליו אמרו לו בשטיבל בגור שהוא לא בא, זה כבר ענין לעצמו, אבל המציאות היא, שנעשה מעשה חמור שצריך למחות עליו

תגובה 1:

  1. תודה שהבאת את התמונה. י.ס הוא שולט בכל מה שקורה בעיתון ואין כזה דבר שמשהו הוציא בלי ידיעתו. כן יכול להיות שמישהו אמר לו שר' שאול לא מגיע ולכן החליט להוציא, אבל זה ממש לא נשמע אמין או מסתבר.

    תודה לך ר' חיים שהבאת את הסיפור למען ישמעו ויראו שנגמרו כל המשחקים האלו. אני יודע מחברה שהיה מפרסם אצל המודיע כמה פעמים בשנה ומסיפור זה הם מפסיקים.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.