רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 4 בינואר 2013

כח להפריע - אותיות מפלגתו של אמנון יצחק "פז" - בתהילים קפיטל פז מתחיל "לבני קרח"


לוחצים אז אין ברירה, הרב שטיינמן אמר במפורש כי אינו מתערב בנעשה במפלגות הספרדיות, אבל הרב שלום כהן מש"ס הגיע לביתו של הרב שטיינמן וטען כי אמנון יצחק מטעה את הציבור אומר כי הרב שטיינמן עומד מאחורי מפלגתו ועל סמך זה הוא מושך קולות מש"ס

הרב שטיינמן חזר והצהיר  כי אינו מתערב בנעשה במפלגות הספרדיות והורה לפרסם בשמו כי מעולם לא הורה להריץ את 'כח להשפיע' וכי אין לו שום קשר למפלגה הזו

אגב, ביקורת קשה נשמעת בציבור על אמנון יצחק המתיר לעצמו את האסור חי חיי ראווה עם לוקסוס מן היפה והמדהים ביותר. נוסע על רכב גרמני מפואר, אבל לעם הוא מוכר לחם בשקל

4 תגובות:

  1. מה מפריע לכם ולמה אתם מקנאים במה איך נוסע וחיי הרב אמנון? הוא גנב את זה ממשהו? הוא לקח את זה ממשהו? לא!!! הוא קנה את זה מכספו הפרטי!!! וגם אם נגיד שהוא לוקח משופר משכורת מנופחת אז מה, אתם יודעים כמה כסף מקבלים על הרצאות? המון!!! והאדם הזה רץ מעיר לעירכבר שנים למסור הרצאות אז למה לא לפרגן לו?

    אלא מה ש"ס ותומכיה לא יכולים להתמודד עם העובדות אז גולשים לפסים קטנונים ואישים כמו "איזה רכב יש לו ולכולם הבטיח לחם בשקל"... כאילו מה הקשר? ההפך רואים שאפי' שלו אישית יש כסף ולא חסר לו בכ"ז הוא לא יושב במרומי האולימפוס אלא מתעניין בצורכי העם ודואג להם!!!

    ופלא לי על חיים שאולזון שהערכתי אותו ופתאום אני רואה אותו נגרר לתעמולה הקטנונית של ש"ס.

    השבמחק
  2. נכון, הלוואי והיה לי גם הוראות קבע חי כפליים, הייתי גם אני חי כמו דיקטטור על חשבון הציבור.

    השבמחק
  3. כאילו שהרב עובדיה לא נוסע ברכב מפואר וכאילו שדרעי וישי לא לובשים חליפות של ורסאצ'ה

    השבמחק
  4. חה...ח..ח אני פשוט לא יכול להפסיק להתגלגל מצחוק. למי שמבין את העמקות בסטיקר הזה וד"ל.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.