רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 30 בינואר 2013

פרידמן התלונן ומפקח משרד החינוך באנטוורפן הגיע לבדוק האם זה נכון שרוקנו את הכיתה והשאירו את הבן לבד

בית הספר של בעלזא לבנות באנטוורפן מסתבכת. מפקחים הגיעו היום לבדוק את תלונת משה אריה פרידמן לפיו בנו שאמור ללמוד בכיתה עם בנות לומד לבד

כזכור, לפני שבוע העבירו את כל הבנות של הכיתה לבנין הסמינר היכן שלומדות הבנות הגדולות. המורות של בית הספר האמורות ללמד בכיתה נמצאות בכיתה ומלמדות רק את הבן של פרידמן

פרידמן הגיש תלונה רשמית על כך והיום הגיעו המפקחים לבדוק אם התלונה נכונה, ועתה ממתינים לדיווח של המפקח ומה יהיו הצעדים הבאים של משרד החינוך נגד בית הספר

7 תגובות:

  1. משה אריה אתה מבין עתה למה אין אף אחד בעולם שרוצה לקבל את ילדיך? אנחנו מבינים, ובקרוב השופטים בבלגיה יבינו, הבנת? ...............

    השבמחק
  2. העניין הוא הרבה מעבר לזה, מסתמן שבבעלז ובקהילה באנטוורפן עושים הכל כדי להסתיר את המידע האמיתי מהציבור על מה שקורה.

    המפקחים שהיו אתמול היה רק חלק קטן מההתפתחויות, היה הוצאה לפועל מבית המשפט, והעניינים התדרדרו בכיוונים שונים.

    השבמחק
    תשובות
    1. אתה יכול להסביר בדיוק בקיצור מה קרה?

      מחק
  3. הסיפור של הפקחים אתמול לא קשור לפרידמן בכלל, ופרידמן אף לא הגיש תלונה בעניין. זה נובע אך ורק ממה שאנחנו סיבכנו את עצמנו בדיווחים כוזבים על היעדרתם והימצאתם האמיתית של בנות הכיתה.

    העניין של הביקור של פקיד הוצאה לפועל מבית המשפט היא כנראה תוצאה טבעית על אי ציות פסקי בית המשפט.

    השבמחק
  4. פסיכולוגים דברו היום עם שני הבנים, בלי רשות האב, והם היו ממש מזועזעים. לדבריהם, הם יעשו הכל שיוציאו אותם מרשות האב האכזר, כי אחרת שניהם יצאו מכאן מפגרים מטורללים.

    השבמחק
  5. רשע רשע שטארב שוין מיט א מיתה משונה

    השבמחק
  6. אני אוהב מאוד להיות בחדשות, אני מבקש שתכתבו פה לטוב או לרע לא משנה העיקר שהעולם ידבר ממנו, זה התכלית שלי, אני הייתי בחדשות בדף הראשון יותר מכולכם כמעט כהנשיא אובמה, ואני אמצא בכל פעם המצאות שונות ומשונות לעשות העד ליינס, העיקר יהיה חדשות ממנו, ואתם תתפלצון, הגדול מאפ...

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.